Mut’ta, Anneler Günü dolayısıyla anlamlı bir program düzenlendi. Mut Kaymakamı İsa Uğur ve eşi Fatma Nur Uğur, Mut Öğretmenevi salonunda gerçekleştirilen kahvaltı programında şehit ve gazi anneleriyle bir araya geldi.
Uğur çifti, programa katılan tüm annelerle yakından ilgilenerek tek tek sohbet etti ve karanfil takdim etti. Samimi ve duygusal anların yaşandığı etkinlikte konuşan Kaymakam Uğur, şehit ve gazilerin annelerinin, milletin en kıymetli emanetleri olduğunu ifade etti.
İlçe Kaymakamı Uğur, “Vatan uğruna evlatlarını feda eden annelerimizin hakkını ne yapsak ödeyemeyiz. Bu vesileyle başta şehit ve gazi anneleri olmak üzere tüm annelerin Anneler Günü’nü kutluyorum” dedi.
Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.
Kaymakam Uğur şehit ve gazi aileleriyle buluştu
0
Paylaş
