Namaz vakitleri —
  • İmsak 00:00
  • Güneş 00:00
  • Öğle 00:00
  • İkindi 00:00
  • Akşam 00:00
  • Yatsı 00:00
  • Sonraki namaza kalan süre
    00
    SAAT
    :
    00
    DAKİKA
    :
    00
    SANİYE
  1. Haberler
  2. Haber
  3. Mut Gençlerbirliği ikinci mağlubiyetini aldı

Mut Gençlerbirliği ikinci mağlubiyetini aldı

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

MUT GENÇLERBİRLİĞİ 0 – 4 YENİŞEHİR FK

Süper Amatör Lig’e (SAL) yükselmek için Mersin Kemal Gündüz 1A Play-Off grubunda mücadele eden ilçemiz temsilcisi Mut Gençlerbirliği Spor Kulübü, play-off’un üçüncü maçında ikinci mağlubiyetini aldı. Kendi sahasında Yenişehir FK’yi ağırlayan Yahya Aksaz’ın öğrencileri, güçlü rakibi karşısında tutunamadı ve sahadan 4-0’lık skorla yenik ayrıldı. Grupta 3 puanda kalan temsilcimiz Mut Gençlerbirliği, aldığı bu mağlubiyetle üçüncü sıradan dördüncü sıraya geriledi.
Mersin Kemal Gündüz 1A Play-Off grubunun üçüncü hafta maçları tamamlandı. Temsilcimiz Mut Gençlerbirliği, play-off’un üçüncü maçında Yenişehir FK’yi evinde ağırladı. Mut Şehir Stadında, hafta sonunda oynanan karşılaşma, saat 15’te başladı. Karşılıklı ataklarla başlayan karşılaşma, zorlu ve mücadele gücü yüksek anlara sahne oldu. İlçemiz takımı Mut Gençlerbirliği, güzel ve dirençli bir futbol ortaya koymasına rağmen ve bulduğu gol fırsatlarını değerlendiremeyince güçlü rakibine boyun eğdi. Karşılaşma, konuk ekip, Yenişehir FK’nin 4-0’lık galibiyetiyle noktalandı.
Bu sonucun ardından play-off grubunda ikinci maçını kaybeden Yahya Aksaz’ın öğrencileri, 3 puanla grupta dördüncü sıraya geriledi.
6 takımlı SAL’a yükselme grubunun diğer karşılaşmalarında şu sonuçlar alındı:
Tarsus Ulusspor 1 – Mersin Galataspor 1, Huzurkentspor 3 – Atakent Gençlerbirliği 4.
Bu sonuçların ardından, play-off grubunun üçüncü haftasında, Atakent Gençlerbirliği 9 puanla liderlik koltuğuna oturdu. 7 puana ulaşan Mersin Galataspor ise ikinci sırada bulunuyor. 3’er puanlı Yenişehir FK ve ilçemiz takımı Mut Gençlerbirliği üçüncü ve dördüncü sırada yer alıyor. Grubu ilk ikide tamamlayan ekipler, SAL’a çıkacaklar.
İlçemiz takımı Mut Gençlerbirliği, play-off’un dördüncü hafta maçında, Huzurkentspor’u sahasında konuk edecek.

Mut Gençlerbirliği ikinci mağlubiyetini aldı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Mut'un Sesi Gazetesi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.